Wpływ na społeczeństwo

Każda firma ma wpływ na społeczeństwo i na sposób, w jaki ludzie żyją swoim życiem, od produktów i usług, które dostarczają - zarówno żywności, telefonii komórkowej, usług bankowych, jak i narzędzi - tak, jak działają - w tym praktyk zatrudnienia i decyzji dotyczących łańcucha dostaw . Jako doradcy wiodących firm, rządów i organizacji non-profit, naszym głównym wkładem w społeczeństwo jest nasza praca z nimi.


Jesteśmy także zaangażowani w społeczne oddziaływanie poprzez sposób prowadzenia firmy. To jest w naszym DNA. Tak jak w roku 2010, kiedy Marcin Polkowski stworzy MIRB, podjęliśmy nasze pierwsze prace pro bono dla Studentów oraz młodzieży. Osiem lat zajmujemy się kwestiami społecznymi na wiele sposobów, w tym poprzez projekty klienckie i projekty pro bono, rozwijając i dzieląc się wiedzą oraz poprzez działania, które kierują nasi ludzie.


Wpływ naszej firmy na naszą społeczność wpływa na nas. Myślimy o tym w następujących sześciu sposobach.

  • Służąc naszym klientom

Naszym celem jest pomaganie naszym klientom. Pomagamy im w długotrwałym usprawnianiu ich skuteczności, pomagamy również zwiększyć ich wkład w społeczeństwo - w tym towary i usługi, jakie tworzą, tworzone przez nich miejsca pracy i wzrost gospodarczy.


Przez długi czas współpracowaliśmy z rządami i organizacjami non-profit na całym świecie, które mają bezpośrednie misje społeczne. To nasz przywilej, aby móc pomóc im rozwiązać najtrudniejsze problemy.


  • Kształtowanie debaty

Stale inwestujemy w badania nad niektórymi z największych problemów stojących przed społeczeństwem. Mamy nadzieję, że nasze spostrzeżenia dotyczące tych tematów pomogą stworzyć i otworzyć debaty, przynieść nowe myślenie i zidentyfikować potencjalne rozwiązania.


Ostatnie tematy społeczne w naszej pracy obejmują globalny wzrost i zatrudnienie, przystępne mieszkania, ekonomiczny koszt otyłości i równość płci w miejscu pracy. Fundujemy własne badania, które są oryginalne i niezależne.


Oprócz publikacji naszych raportów organizujemy spotkania, rozmawiamy na konferencjach i uczestniczą w rozmowie w mediach i Internecie, aby zwiększyć świadomość i informować o debacie.


  • Zwoływanie partnerstw

Pracujemy z wieloma różnymi typami organizacji i potrafimy zwołać grupy, aby wspólnie współpracować w celu rozwiązywania problemów, z którymi żadna z instytucji nie mogła wcześniej sobie poradzić.


  • Uprawnienie naszych ludzi

Nasi ludzie są uznawani za liderów i przedsiębiorców, a wiele z nich pasjonuje się kształtowaniem świata i pozytywnym wkładem w społeczeństwo. Wielu partnerów firmy zasiada w zarządach organizacji non-profit na szczeblu krajowym lub w lokalnych społecznościach, które chętnie wspieramy.


  • Angażowanie się w nasze społeczności

Jako firma podejmujemy pracę na zasadzie pro bono, co pozwala nam wspierać organizacje działające na rzecz dobra społecznego, które w przeciwnym razie nie mogą mieć dostępu do naszej wiedzy, umiejętności analitycznych, podejścia do rozwiązywania problemów i budowania zdolności. Prowadzimy wszystkie prace pro bono do tej samej odrębnej normy, jakiej oczekują od nas wszyscy klienci. W ciągu ostatnich trzech lat zrealizowaliśmy ponad 240 projektów pro bono, pomagając lokalnym organizacjom charytatywnym, międzynarodowym organizacjom pozarządowym, izbom handlowym i organizacjom akademickim.


  • Pracować odpowiedzialnie

Nasze wartości prowadzą wszystko, co robimy jako organizację i dokonywane przez nas decyzje. Kształtują zarówno naszą długoterminową strategię firmy, jak i sposób, w jaki codziennie służymy naszym klientom. Przeznaczamy jeden dzień w kwartale, aby zastanowić się nad grupą, jak nasze wartości wpływają zarówno na naszą pracę, jak i nasze życie. Zobowiązujemy się do budowania silniejszej instytucji, która ma długoterminową stabilność i trwałą wartość.