Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte - dobieramy spomiędzy kanonu szkoleniowego oraz naszych autorskich, innowacyjnych rozwiązań. Trenerzy praktycy z sukcesami w branży. Ponad pół miliona przeszkolonych fizycznie osób. Zainwestuj w firmę! Pozwól pracownikom rozwinąć kompetencje i umiejętności, podnosząc wydajności pracy zespołu. Nie wiesz, który obszar wpłynie pozytywnie na kulturę organizacyjną w Twojej firmie? A może chcesz, aby Twoi pracownicy zdobyli konkretne kwalifikacje?

Nasze szkolenia dają konkretne wyniki. W sumie już ponad 80 mld $ zaoszczędzonych w kieszeni naszych klientów świadczą same za siebie. 

Poniżej prezentujemy 100 najczęściej realizowanych szkoleń HR, menadżerskich, sprzedażowych oraz z zakresu efektywności osobistej. Nasze szkolenia biznesowe zawsze przynosiły zamierzony skutek.

1. Warsztat narzędzi 5S

2. LEAN W BRANŻY FCMG 

3. OPTYMALIZACJA PRODUKCJI 

4. TPM UTRZYMANIE MASZYN I CIĄGŁOŚCI PRODUKCJI 

5. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ LEAN 

6. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ NARZĘDZIA

7. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI MENADŻER PRZYWÓDCA 

8. Lean Logistic [LLG, Lean Thinking, logistyka, Kaizen, mapowanie procesów, narzedzia jakości, Lean logistics] 

9. Lean Manufacturing w praktyce - SYMULACJA [odchudzone wytwarzanie, Wdrożenie, OEE, KAIZEN, Just-In-Time, niezawodność]

10. MENADŻER JAKOŚCI 

11. Metoda global 8 D 

12. Metody twórczego rozwiązywania problemów i ich praktyczne zastosowania [inwentyka, kreatywność, myślenie twórcze, Jakość, PDCA, problem solving] 

13. Monitorowanie mierników procesów w przedsiębiorstwie 

14. Narzędzia WCM 

15. Normowanie czasu pracy - warsztaty 

16. Oswoić stres - warsztaty umiejętności społecznych i samokontroli (PersonAll SMART) 

17. Pozafinansowe motywowanie pracowników 

18. Praktyczne aspekty planowania i ewaluacji szkoleń [RAPS, umiejętności osobiste, szkolenia miękkie, planowanie szkoleń, ewaluacja szkoleń, zarządzanie i organizacja, PersonALL]

19. Profesjonalna obsługa klienta z elementami technik sprzedaży [obsługa klienta, sprzedaż, prezentacja sprzedażowa, techniki sprzedaży, doradca klienta, psychologia klienta]

20. Quality Tools - narzędzia jakości [KAIZEN, TQM, PDCA, jakość] 

21. Six Sigma - poziom Black Belt - CZTERY ZJAZDY po 3 dni 

22. Six Sigma - poziom Black Belt - cztery zjazdy- [6S, statystyka, 6S-BB2] 

23. Six Sigma - poziom Green Belt - I zjazd [6S, Narzędzia jakości, DOE, zdolność procesu, Koszty jakości, analiza przyczyn źródłowych, Six Sigm] 

24. Six Sigma - poziom Green Belt - II zjazd [6S, Narzędzia jakości, DOE, zdolność procesu, Koszty jakości, analiza przyczyn źródłowych, Six Sigm] 

25. Six Sigma - poziom Yellow Belt

26. Six sigma dla managerów 

27. SMED - redukcja czasu przezbrojeń maszyn 

28. Transformacja Lean - efekty biznesowe - SYMULACJA 

29. Trener idealny, czyli w jaki sposób przygotować i poprowadzić profesjonalne szkolenie wewnętrzne [STW, umiejętności miękkie, umiejętności osobiste, szkolenia miękkie, Trening kompetencji osobistych Skutecznego
Trenera wewnętrznego, Kompetencje, trener] 

30. Trener wewnętrzny w firmie produkcyjnej - podstawy [umiejętności miękkie, planowanie szkoleń, personall, umiejętności osobiste, ewaluacja szkoleń] 

31. Trening kompetencji menedżerskich i umiejętności przywódczych dla nowych menedżerów 

32. Trening wyobraźni 

33. Walidacja metod analitycznych 

34. Warsztaty managera produkcji 

35. Wdrażanie wyrobów do produkcji seryjnej wg APQP oraz proces zatwierdzania części do produkcji wg PPAP 

36. Zarządzanie czasem i komunikacja z klientem wewnętrznym [kompetencje osobiste, szkolenia miękkie, zarządzanie czasem, asertywność, stres] 

37. Zarządzanie czasem z elementami delegowania zadań (PersonAll SMART) [UO-ZCPS] 

38. Zarządzanie łańcuchem dostaw - fundamenty 

39. Zarządzanie strategiczne czyli jak zaplanować rozwój organizacji w oparciu o analizę 7S 

40. Zarządzanie zespołami zróżnicowanymi wiekowo 

41. Zarządzanie zmianą dla liderów zmian (PersonAll SMART) [szkolenia miękkie, UO-ZZPS, soft skills, lider zmiany] 

42. APQP - WDRAŻANIE NOWEGO PRODUKTU DO PRODUKCJI 

43. Automotive Dream – praktyczne przygotowanie do wejścia w branżę dla studentów i absolwentów uczelni
technicznych

44. Design for Six Sigma [8D, DOE, narzędzia jakości, analiza ryzyka, FMEA, metody statystyczne, DfSS] 

45. Doskonalenie jakości usług z elementami badania satysfakcji Klienta [USL-P, Jakość, Badanie satysfakcji klienta] 

46. Lean Manufacturing w jakości

47. Lean Office - symulacja [Symulacja Lean office, zarządzanie, narzędzia jakości, LOF, biuro, metodologia lean] 

48. Lean Six Sigma dla menedżerów 

49. Mapowanie strumienia wartości [VSM, Value Stream Mapping] 

50. Marketing internetowy (marketing, internet, reklama w sieci, SEO, SEM, social medial, viral marketing, google adwords)

51. Minitab warsztaty [SPC Pareto, karty kontrolne, DOE, Jakość, Regresja liniowa] 

52. Najpierw-Bądź przywódcą dla siebie.

53. Programowanie neurolingwistyczne (NLP) jako narzędzie pracy menedżera [menadżer, umiejętności miękkie, Cechy osobiste, umiejętności osobiste] 

54. WPROWADZENIE DO WCM 

55. Warsztaty Lean - Kaizen i Poka-Yoke 

56. Fundamenty Lean Manufacturing. 5S, 7 STRAT, standaryzacja pracy, mapowanie procesu i strumienia wartości. 

57. Narzędzia doskonalenia produkcji - LEAN, KAIZEN, TOC, GEMBA 

58. Podstawy efektywnej komunikacji interpersonalnej w organizacji Lean 

59. Certyfikowany Audytor Lean w Magazynie i Intralogistyce 

60. OPTYMALIZACJA KOSZTÓW W PROCESACH PRODUKCYJNYCH I LOGISTYCZNYCH : LEAN MANAGEMENT, KAIZEN, SMED, TPM, 6 sigma 

61. Wprowadzenie do Lean Manufacturing - gra symulacyjna "Fabryka ekspresowych pociągów" 

62. LEAN MANUFACTURING - optymalne zarządzanie potencjałem procesów produkcyjnych - 2-dniowe warsztaty praktyczne. 

63. Lean Logistic - szczupłe zarządzanie logistyką 

64. Lean Office - filozofia Lean Management w biurze 

65. Warsztaty Lean - Kaizen Blitz i SMED 

66. Lean Six Sigma – champion executive 

67. Symulacja LEAN OFFICE

68. MOTYWACJA w organizacji LEAN

69. Zarządzanie logistyczne zasobami i przepływami magazynowymi - Lean w procesie magazynowym 

70. Podstawy projektowania layoutu fabryki wg zasad Lean Manufacturing - dowolny termin! 

71. Metody wdrażania oszczędności w procesach produkcyjnych i administracyjnych z uwzględnieniem metod zarządzania lean i Kaizen 

72. Lider Lean Manufacturing 

73. Jesienna Szkoła Ciągłego Doskonalenia X Lean Management Conference. Proces produkcji w fabryce Porsche na żywo 

74. INDUSTRY 4.0 , INTERNET RZECZY, TOC I LEAN MANAGEMENT W PRODUKCJI I LOGISTYCE 

75. Umiejętności "miękkie" Lean Managera

76. JAPAN KAIZEN TOUR EDYCJA V Kaizen oraz Lean Management w praktyce

77. 5 KLUCZOWYCH NARZĘDZI LEAN W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM

78. LEAN SERVICES 

79. LEAN STARTUP Jak zaplanować, testować, wprowadzać zmiany, finansować i realizować założenia startupu? 

80. JAPAN LEAN HEALTHCARE TOUR 2018

81. Kaizen & Lean Management Start 

82. Marketing internetowy i social media Szkolenia zamknięte 

83. Trening interpersonalny dla handlowców (42 h) – rozwój osobisty z wykorzystaniem social media 

84. Marketing internetowy (marketing, internet, reklama w sieci, SEO, SEM, social medial, viral marketing, google
adwords) 

85. Personal branding – świadome budowanie marki osobistej w miejscu pracy 

86. Facebook marketing ✅

87. MARKETING NA FACEBOOKU planowanie działań- komunikacja- reklama 

88. Marketing Mixer - wielopoziomowy marketing

89. Pozyskiwanie klienta

90. Marketing szeptany

91. Personal Lean - łatwiejsze życie codzienne

92. Analiza strat przedsiębiortwa

93. Przedsiębiorstwo 4.1 - ciągły rozwój

94. Program HR perfect - zmniejszenie rotacji pracowników

95. Lean HR - lojalny pracownik

96. Experience Mixer - dodatkowe zasoby dla firmy

97. Zaangażowany pracownik, lojalna firma

98. Redukcja kosztów, wzrost zysków - Lean Tech

99. Motywowanie pracowników generacji X, Y i Z 

100. Wzrost potencjału firmy o 25% - Lean Future